13/1 - 09

Hej trogne läsare.

Javisst, lång tid har ytterliggare gått sedan senaste inlägget. Om jag bloggat lite för att jag haft så oerhört mycket att göra ?
- Nej, det vore att ljuga. men visst har man iaf visat sig utanför dörren.
Kan väl börja med helgen. Var med Peter, Sekan, Johan Andersson, mathilda m fl och bowla i fredags. Lyckades få 118 pinnar som mest vilket JAG vet inte slår det berömda rekordet 121 poäng som jag påminns en viss person lyckades få. jag försökte iaf, och hade ruggigt kul.
Efter bowlingen begav vi oss vidare till Terrassen. Sjukt trevligt och fint ställe. Efter några öl OCH vatten gick vi till People. Äntligen fick jag dansa! Jag har trånat i månader känns det som att få gå till en krog där man slipper trubadurer eller stå vid ett black jack bord och se dum ut. Äntligen fick jag svänga på min taniga men stiliga rumpa i en takt som inte alltid följde majoriteten av det övriga sällskapet. Sällskapet då? Många ansikten som man kände igen kom fram och sa hej. Ja till och med de som man inte varit allt för bra vän med slöt man fred med. Kusin iform av martin tovedal träffa man, jag menar det var fan en hög oddsare. Anna Wellén, Moa, Daniel Lind med bror träffa jag också. Inte lika stora odds på jag skulle träffa dessa men var minst, om inte mer, kul att träffa de underbara personligheterna. Träffa även några till  typ lutte och några jag inte kan namnet på.
Kvällen sluta med en vilsen jocke som skulle ta en öl, som tog en mockekvart att förtära och som sedan tappade bort sällskapet för att sedan äta en halv tallrik kebab på nått okänt hack och sedan huttra i en busskur till halv 4 på natten och sedan Gå/Jogga/ eller vad man kan kalla det jag försökte göra hela vägen hem från AR. Ja en lyckad kväll helt enkelt, nästan, eller ja ni vet vad jag menar.
Lördagen jobbade jag natt på. Pengar, rätt kul natt att jobba på trotts allt men hinner inte beskriva händelser etc.

Skriver oerhört slarvigt nu för ska nämligen iväg strax och jobba natt. Var inte tänkt från början men blev inkallad. Så jobbar natt idag och imorn. Ska även försöka hinna med att träna innebandy samt gå i skolan. Älskar livet när det är lite stressigt. Speciellt i dessa tider. Jag är en tänkare i både positiv och negativ bemärkelse.

helgen vet jag inte vad den bjuder på . Men innebandy blir det och hoppas även på en efterlängtad fik. Resten får tiden utvisa vad som kommer hända.

Lämnade in bilen på lagning idag med. Så ska låna Majk´s pärla till jobbet.

Skulle verkligen velat sitta kvar här och snacka känslor, händelser, förhoppnigar och sina om framtiden. men jag hinner inte. Har mycket i huvudet och hälften har jag redan glömt bort som jag skulle få ner. Ni får helt enkelt titta förbi en annan dag och se vad mina små icke piano fingrar lyckas lirka fram här i bloggen.

P.S
Fick iaf höra av majk hur polisen snabbt lyckades lista ut att det inte var en neger som hade dödat lilla Engla. Cykeln stod ju kvar.

Ha det fint soå hoppas jag vi hörs snart igen. Puss 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste dock säga att de var Henke som var så himla snäll och berättade de för mig ;) So all glory to him!

2009-01-13 @ 22:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0