NOAH


Åter igen ett tag sedan jag skrev. Men har varit fullt upp och varken haft lust eller tid att sätta på dum burken. Men ack ! jag glömde juh bort bloggen. Du kära läsare har ju inte hört ett minsta knyst från mig. Sist ökade mina unika läsare antal med 3 ggr när jag börja skriva efter ett tags uppehåll, men haha nu har det ju gått kraftigt ner igen så måste väl vara snäll och bjuda på lite inlägg. Livet är kanske inte på topp men en blogg som är dyster är juh inge kul att läsa dessutom ska man väl ha lite integritet också. Mycket positivt som händer om dagarna som måste tas med. Jag hoppas ni kan få lite leenden på läpparna av min blogg in da future.
Ska nu ta och skriva lite om det viktigaste som hänt sedan sist . Börjar från helgen.

23/1 - 25/1
Helgen bestod av stress. Stress, stress & stress. Den var händelserik, rolig, sorglig & jobbig.
Jag jobbade natt både torsdag, fredag och lördag. Det var väldigt jobbigt men även kul då roligt folk kom och hälsa på och man får juh hen fet lönecheck =) Den fullaste personen som kom in på fredagen var Thomas. "han jobbar till vardags på statoil". Fullast på lördagen kom Niklas in. "Även han jobbar till vardags på statoil". Haha sköna grabbar. Även thessan titta förbi samt en Leffe.
Leffe ska ni höra, har jag ingen aning vem det är tills han titta förbi kl 4 i lördags morse. Han stanna ända till kl 6. Vi prata om allt möjligt ("ni vet kill snack (A)"). Stört skön kille som hade mkt vettigt och säga. Intressse flaggan för er möjligen på den men ni skulle varit där.
På lördags kvällen vid 22 tiden körde ett fyllo utanför statoil på stora vägen o RAMMA bilar. När han väl hade åkt ner i diket sprang han runt och spruta pepparspray i ögonen på folk. JAG ÄLSKA VÄSBY


Lägger även upp en bild på statoil´s maskot


Efter ett 12 timmars pass fredag natt bar det av på dop. Torbjörn Grundin´s son NOAH skulle nämligen döpas =) Det var på med fin kostymen och ner till leksaksaffären och köpa en fin present!
Så underbar kille där där, han var så snäll och grina inte en ända gång. Nästan 100 personer var där för att se lillen bli döpt. Mycket fint arrangerat och en dag att minnas =) bilder följer nedan .



På Söndagen var jag mega trött. Men hade match mot Tobo/Örbyhus. Fick inte spela så mkt men tur var väl kanske det. Satt ju typ och sov i avbytar båset. Efteråt stannade många kvar iaf och tittade på damernas match. Däribland jag, mamma och pappa. Stackars Malin måste blivit livrädd. Mamma skrek Heja Malin så flaggstängerna vingla på utsidan. Haha. Nää morsan blev så nervös så de fick dra redan efter första perioden.
- Nej usch kom nu micke! Stannar jag här kommer kommer jag antingen få hjärt attack eller hoppa in på plan och slå ihjäl dommaren.  Sa mamma och jaga iväg pappa och sören.

Malin var svår att få med på bild även när hon var stilla. fan hon sprang ju så fort så det blev ju bara streck kvar på varje kort. Lyckades få med lite konturer iaf när hon äntligen stannade upp för att vila trumpinnarna.

Veckan som gått
Plugg och innebandy hare varit i veckan. Var ner på stan idag med mange och införskaffa i ett bara snygga LEE Jeans. Ruggigt snygga som dyra. 1499 kr som jag gjort mig mer än väl förkänt av att få köpa med gott samvete . Självklart vart det mat på Max och lite fika på Sture Companiet (:


Nu måste jag springa iväg och träna innebandy. Har iaf sammanfattat en vecka lite snabbt. Kommer med fler inlägg med kortare intervaller om roligare & intressantera saker än vad som jag haft för mig. tankar och berättelser och gossip är mycket roligare att läsa om.

Bowling imorn iaf. Haha, jag är tyyvärr en bra förlorare i vanliga fall. Men den här gången måste jag göra ett undantag :/ . No mercy ! hihi

Ska designa om min blogg tänkte jag.. Måste fan byta namn. Palla norell.. Så trist .  Behövs nå mer, lite exklusivt. haha
nej mumlar nu.. måste verkligen kuta nu.

på återseende !

Kommentarer
Postat av: Jonas

Tja mannen! :D Nu har jag också fixat en blogg :) Jag har lagt till dig bland mina vänner i min länklista :) Ha de gött!

2009-02-02 @ 20:45:33
URL: http://www.alexandersson.me
Postat av: Jonas

Tjo! :) Nu har jag också fixat blogg :D DU finns med i min länklista nu :)

2009-02-02 @ 20:46:25
URL: http://www.alexandersson.me
Postat av: Anonym

Synd bara att mamman är totalt dum i huvudet, stackars barn.

2013-12-18 @ 18:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0