Guess who´s back. MEEE =)

HEJ BLOGGEN !

Idag var det dax igen då . Skolastart . Eller ja den började igår då . Men typ skolstart.
Igår hade jag jobbat hela natten och fick bege mig direkt till skolan . Måttligt trött var man . Sedan vare plugg hela dagen för att sedan hem och ladda batterierna till innebandyn.. Jag sov sjukt skönt kan jag säga igår natt efter varit vaken nästan 40 timmar. Dock sovit lite sämre senaste tiden samt ätit dåligt.

Hör och häpna. 63 kg. Rekord lågt och jag trodde först jag blivit en kossa med 6 st minimagar. Men döm av min förvåning när jag insåg att det är magrutor som börjar träda fram. Ansiktet hänger som antalet AIK'are efter en derby match från balkonräckena. Rumpan är skrynklig som Clint Eastwood. Låren börjar likna två håriga julkorvar. Tuttarna hänger som på Anna Book fast istället för storleken 100Ö så har jag 50A. Men jag har 6 små kär minikomagar som syns när jag ligger ner lite lätt upprättad och spänner så där jätte mycket. Jag menar det är helt sjukt. Suttit och väntat på att Café ska höra av sig hela dagen. Så fort som rykten sprids i Knivsta borde Hugh Hefner fått reda på denna historiska nyhet vid det här laget och redan börjat fundera på att starta ett "dam-magasin". Med mig som hans lilla huggy-bear då förstås. Glöm kriget i Gaza, Jocke har fått 6 små vänner efter 23 års slit !

Idag efter skolan drog jag och Mange till stureplan. Det blev en fika på Sturekompaniet och sedan efter tittade vi lite på rean på skjortor. Rean där gjorde väl mer eller mindre priserna bara "lite" humanare.
Dock köpte jag en skjorta på MQ förra veckan i uppsala, som tyvärr inte var på rea.
Fin säger jag. Intresse klubben antecknar, säger du.
Jätte fin vit bläck-skjorta vare iaf. Hoppas få tillfälle kunna använda den snart. men ligger lite sommar över den så man får väl vänta.

Imorn är det dags för match igen i innebandy för er som inte riktigt har koll.
Javisst, Loke står för motståndet.
Matchen börjar 16.50 i allianshallen. Kom gärna hejja. Vi behöver det. En enormt viktig match.
Skulle vara kul om det kom fler än de gamla vanliga bara. Bestående av Jocke bengtsson mor&far, min mor&far, och Majk´s mamma. Morsan kan ju iofs låta som halva Ullevi och skrika straff när Majk snubblar när han är på väg att hämta dricksflaskan. men jag säger bara "Go Mom!"
Blev uttagen i tredje linan vilket kanske inte är så kul. Men har inte tränat vidare bra, så det är väl förståligt.
Går rykten dock att jag ska få spela i andra linan med Johan Andersson. Man kan ju alltid hoppas (:
Gick även rykten om att jag har liten snopp och är adopterad. Kan iaf försäkra om att det ena inte är sant. Det andra får jag svar på nästa vecka.

Händer ikväll då? Verkar bli riktigt lugnt.
Skönt säger jag. Intresse flagga säger du.
Men ska glida över till Majk och se värdens bästa serie. Band of Brothers. Eller den är kanske näst bäst efter the Hills.
Ååå Mr Maskulin tänker du om mig nu.
Men ska tala om för er att den serien är grym. Den påminner så jävla mycket om verkligheten fast skillnaden är att en annan bor hemma, har inga pengar, inge grymt jobb och man är ful. Men förutom att alla i The Hills slipper de bekymren så har man råkat ut för en del liknande problem som de ställs inför. Så det är kul, intressant och ja .. ee. verkligt ....

Antiklimax . . . . .

Pinsam tystnad . . . .

Nästa helg iaf jobbar man natt tor, fre och lördag oxå. Lite trist att jobba över löningshelgen, men man får ju pengar istället för att spendera dem. Det är ju alltid nått. hmmm. och man får ta emot massa fyllon och snor ungar som ska köpa cigg fast dom är 12 och städa och slita och *¤%&/()(/

Antiklimax . . . .

Ha en trevlig fredag kväll kära läsare så hörs vi snart igen.

pussi puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0