BJ

I helgen var man då entligen ledig och då blev man sugen på att njuta av lite fest i sommarsolen.
Som tur var ringde Andreas Thomsson i fredags och gav en inbjudan till förfest. Jag kan lätt påstå att jag var snabbare att svara ja till thomsson än vad det tog för rugg-ugglan Angelina Jolie att svara ett svagt "mm" på Brad Pitts förfrågan om giftermål.
Hej svej sa det så hade adde även köpt in alkohol til en annan och kvällen hade börjat bättre än bäst. "Likt en riv start i ett speedway lopp som ingen bryr sig om".
Jag bedrog... hihi ... begav mig raka vägen mot adde efter ha spelat golf, duschat, snackat med micke, glömt plånboken samt nycklarna. Alltså "förutom" det drog jag raka vägen till adde vid kvart i 8.. endast 45 minuter försenad.
Hos adde satt redan Martin Elnerud, Hanna, stor Sekan och Jonas och umgicks.
Vi hade jätte trevligt och sekan spillde bea-sås bl.a. Martin snacka om bloggar och thomsson.... och thomsson... thomsson prata typ... och jonas var kvällens vimmel fotograf.. dock onykter..
Anna och Malin anslöt lite senare och fyllde alla korvar med vardera bröd. "Om man räknar bort Sekan".
Vi drog därefter till BJ och Sekan bjöd på 3 flaskor vin och fanta.. Mycket uppskattat.
Kvällen var helt okej och nu kan jag inte gå och tjura över att de var länge sedan jag var på krogen.

Endast en vecka kvar tills jag drar till frankrike nu. Ska bli ruggigt kul.. (och dyrt).
Men fram till dess händer det mycket... ska spela golf imorgon och på tisdag bli det en tripp till Sthlm och klippa och shopa. Perfekt en dag då solen förväntas ligga bakom jesus pung medan han urinerar.

Håll i hatten här kommer lite tragiska bilder från fredagen så hörs vi snart igen.









Killen till vänster är okänd Jämtlands kille??


Lördagen fick bli en lugn tillställning :)
Så söt när du sover gumman <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Amen förf . . . Okej fajn, ändå inte bara jag som sover! Hoho.

2009-07-06 @ 00:31:28
URL: http://aboutanna.blogg.se/
Postat av: Norpan

Haha nej Adde´s ögonlock var också lite tunga, men då redan kvällen innan :)

2009-07-06 @ 00:44:35
URL: http://norellski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0