Rivieran exklusiv!

Då var man hemma igen.
Vilken resa. oj oj oj. Var väldigt tungt att gå upp imorse och inse att man skulle hem till ett molnigt Sverige kan jag säga.

Vår vecka på den Franska Rivieran har varit underbar. Vår huvudsakliga aktivitet iunder reasan var att lära oss segla katamaran. Vi gjorde det med bravur och den sista seglardagen bjöd till på perfekta vindar. Bilder på det kommer säkert dyka upp senare. Har inte de just nu.
Annars då? Seglade vi bara?
Tillåt mig att skratta... HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!
Nej nej nej! Vi åkte även till St Tropez, Cannes och Monaco. "Prins Filip skulle tydligen till St Tropez, men han missade tyvärr oss".
I St Tropez såg vi lyx yachter med upp till 5 däck. Den ena var värre än den andra och bikini tjejer och bratts flöda på dessa spektakel.
Kvällen bjöd på fest på "Maggit". Ett populärt ute ställe. Det var en spårad kväll och vi skratta och dansa till solen gick upp.

Sista dagen på resan åkte vi till Cannes och Monaco. Där såg vi sjuuuuuklt mkt snygga bilar och båtar och annat. Affärerna var exlusiva och lika så restaurangerna. Jag vet var jag vill flytta nu iaf.

Vi har haft helpension under veckan och ätit kopiösa mängder. Satan vad gott. Dock blev bullen på magen desto större när man låg där på beachen.. men de vare värt.

Nu kommer lite bilder från veckan... måste packa lite igen för ska till götet imorgon en vecka med thomsson och ligan..  Om jag mår bra av min semester?? hehe Jepp!






Lite smått och gott. Mycket mer kommer upp om 1 vecka på facebook och liknande.. Tills dess... herååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0