Spårii på StickyFingers

Många sega ansikten var det när vi vakna igår. Men det var bara att hålla minen för det stog femkamp var efter utgång på schemat.
Vi gick sköt bin, kastade sillar och tanka bilar med vatten. Haha, riktigt kul. Inte bara för att jag och Jonas kom på en delad första plats, utan även för att det för första gången på hela veckan kom lite solljus på armarna.
Efter femkampen åkte vi hem och grillade och förfestade.
Jag kan lätt påstå att vi lärt oss förfesta som kungar, för herre jävlar vilka drag de jämt blir på dessa. För att bara ge ett par exempel:
Ena dagen har tjejerna sprungit runt som idominbrudar i stugan medan andra så har thomsson och jonas haft skum krig med mitt raklödder. Vattenfall, pyramidspel och massa andra öl spel har avväxlat varandra.
Utgången blev på StickyFingers. Ett riktigt bra ställe med massa olika musik stilar och även plats för "Vip avdelning" som vi befästa. Bland de bästa musik anläggningarna jag varit med om. Satan vilket dunk!
Skumpa beställdes in och tro de eller ej men det satt fler tjejer än killar vid vårat bord.
Jonas gick lös på shotsen, Thomsson hetsa hela krogen och sjöng kampsånger om göteborg  samt svepte Wiskeycola... "okej han snutta på den, då den smaka rakvatten", Anna och Malin svängde på höfterna som "Mat Tina" i Let´s Dance och själv pimpla jag skumpa som saft och försökte dansa likt Michael Jackson men misslyckades.

På hemvägen beställdes korv i mängder, minnesluckor på tjejers namn under kvällen förekom samt kampsångerna flöda vidare och vårat glada gäng fick Göteborgs gator att lysa upp där vi dundra fram.

Den bästa kommentaren under kvällen måste varit att alla killar tydligen kommer från Göteborg och alla tjejer från Borås... Hahaha.
Spåriiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0