50-tals Skiva

Efter en tung resa hem från sundsvall vare bara att förbereda sig inför nästa kalas.
50-tals skiva på göteborgsnation med Anna´s klass IB3'orna.
Självklart vi snackar studenter iform av gymnasiet, dessutom IB som är vana vid plugga varje fredag och lördag. TRODDE JAG !
Nej dessa luriga rackare visste allt hur man festa.
Eller fick de äntligen chansen att festa loss allt de inte kunnat festa under 3 år på en och samma dag?
Vilket som. Kvällen var kanon! Kom dit på eftersläppet och dansade och träffa massa folk "non-stop".

Men låt oss inte förhasta oss. Kvällen började hemma hos Jocke Bengtsson. Han skulle vara min "wingman" under kvällen i dans och spex. Jag var måttligt bakis från dagen innan i Sundsvall och Jocke fick därför vålldföra in alkohol i min kropp mer elle mindre. Det lyckades. Jag blev glad kille.
Malin, Cissi och Nettan slöt även upp och vi tog sällskap in till stan. Där spåra det och vi kom ifrån varandra.
Efter lite väntan/mycket onödig väntan kom vi in på skivan. Wohoooo!

Dans
Dans
Dans
Dricka
Dans
Dans
Röka/mingla
Dans
Dans
Hem och sova

Det var jävligt kul. Här kommer lite bilder:












Tog lite bilder från min Kära Anna´s facebook.
Tack för en jätte rolig kväll allihopa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0