Dagen efter en 2dagars. Examen & Träning

Dagen efter skivan mådde jag super dåligt. Men kalendern var fullsmetad med sysslor. Det var presentköp, upppackning, rehabillitering samt fys träning på schemat !

Micke följde med in till stan och vi hade riktigt kul när vi köpte våra änglar massa fina presenter. Gud vad snälla vi är micke :D

På kvällen vare dags för Fys träning.
DE VÄRSTA JAG VARIT MED OM!

Sluta med att jag stog och hulka i ett krondicke och "typ" ropa efter mamma...

"btw har vi fys ikväll också. ÅNGEST!"

Efter träningen bar det iaf hem till Anna. Hon skulle ta studenten dagen efter.

Tyvärr missade jag Syrran´s examen uppe i Sundsvall denna dag. Men de hade haft det jätte trevligt och jag är sååååååååååååååååååååå Jäääääääävla stolt syrran !
Min egna lilla sjuksköterska :D
YOU FUCKING DID IT !
Lite bilder :





En låt till DIG SYRRAN. Det är du ! Älskar dig ! :D

Kommentarer
Postat av: Alexandersson

grattis till johanna! :D

2009-06-14 @ 10:06:18
URL: http://alexandersson.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0