First base


<3

Sitter hos syster och förfester med tre söta sjuksköterska och fler kommer. Tappa inte hakan micke! Sitter och DJ'ejar mig lite och får väl tacka Anna för lite grym musik smak =) Japp jag spelar lite Svetlana för dessa tjejer och killar. Juste micke glömde säga att en sjuksköterska kan även vara en kille. "Opps..." Ska kolla igenom syrran's tid på universitetet och alla hennes resor under dessa 3 år. Jag är hennes brorsa och jag har tydligen inte haft någon koll. Hon har varit i bulgarien, gotland, kroatien och mkt mer. Och vad har jag gjort? Jag har kissat med snoppen. Lyssna nu och njut på min älsklings grymma ringsignal + en annan lite äldre eruvision låt =)


Gissar på att fler bilder komer upp =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0