Examensfest i Sundsvall

Jag ligger efter med bloggen på grund av bristande intresse av att skriva från min sida. Orkar bara aldrig ta mig tid att delge mig på bloggen om hur kul jag haft det.
Men se på fan, nu har jag tid. Tar därför en sak i taget av vad som hänt den gångna veckan.


Examensfest hos Johanna

Åkte bil upp till Johanna. En resa där min vackra SAAB 95 förklarde för mig att han gärna velat åkt en längre sträcka med mig. Det kändes som en kärleksförklaring. M..M...Mmmmm.
Väl uppe hos Johanna blev det vin och öl. Hon visade bilder från hennes tid i Sundsvall och andra resor. Efter ett tag kom lite klasskompisar till syrran och festade med oss. Mycket trevliga!
Vi begav oss efter några öl ner till stan där det var sittning.
Det var sjukt med folk och de som höll låda på sittningen visste hur man skulle ge alla festande träningsverk i "smilegroparna":)
Vi sjöng, åt, drack, skratta, dansa m.m.
Kvällen var grym och det var jätte trevligt och träffa syrrans kompisar. Har nog aldrig träffat så öppna och sociala människor förut.

Lite bilder från kvällen:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0