Sommarplåga

Har klarat av första natten av tre på statoil. Natten var lugn bort sätt från några snattande zigenare, en enorm olycka på vägen utanför statoil, massa små fjortisar och en gubbe som hade pissat ner sig själv... Upplands väsby. En liten bluring håla utan dess like.
Juste. Jag nämde tidigare att jag ska bli vän med alla zigenare för att de kanske inte ska snatta då. Glöm de! Hemskare människor får man leta efter. Må de brinna i beiruts eldar!

I Söndags lirade jag och fader två generationers tävling i golf. De gick inte allt för bra och våra namn placerades på den nedre halvan på placeringslistan.

I fredags, "Jag vet jag är seg", hörde jag Aqua´s nya låt. Haha oj oj. Nästan lite nostalgi. De sjunger ju om 80´s. Och visst känner vi oss 80-talister igen oss och drömmer oss tillbaka när man hör låten...
Men faktiskt är den lite skön. Inte alls bättre än Space cowboys... Men kan bli en sommarplåga hemma hos mig ;) bara lyssna på den från förra inlägget. Kommer istället låta er åtnjuta en annan skön sommarhit från storbritanien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0