Studenten

Anna tog äntligen studenten i fredags :D
WOHOOOO!
Hon var sååå söt och glad=)
Släkten hennes och lilla jag mötte upp henne vid katedral skolan när hon sprang ut med sina studiefrender!
Det var duktigt hålligång "så som det ska vara när man tar studenten"
Glädje sång och skrik tjöt genom hela Uppsala och jag vågar erkänna att jag fick en grop i halsen när jag krama om anna lycka och grattis när hon kom ut från Katedral för sista gången:)

Att berätta om mig denna dag vore väl jävligt egosexuellt och hur Anna hade det är svårt att tänka sig annat en toppen. Men käslor och mer specefika händelser får ni isf läsa om på hennes blogg tycker jag :D "aboutanna.blogg.se"
Anna´s röst var grövre en Scarlett Johansson och hon har behövt 3 dagars rehabillitering. Jag tar det som ett gott tecken på hur rolig studenten var.

Lite bilder:






Mitt hjärta (H)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0