Sunny-days

Dagarna tickar på ganska snabbt nu. Kvällarna är det full rulle på jobbet och på dagaran försöker jag sociala mig lite och hinna med att träffa alla vänner och dessutom hinna med viktiga rutinsysslor.

På jobbet hare varit sjukt stressigt. Vill inte alls gnälla på folk. Men de går lite segt för vissa.
En annan sak.
Upplands väsby är ganska känt för alla Zienare. Zienare är kända för att snatta.
Jag funderar på att om jag är värsta snäll och övertrevlig mot dem så kanske de inte "vill" snatta när jag jobbar.
"Håll dina vänner nära, men dina fiender ännu närmare".
Får väl återkomma om min idée funkar. (Jag är dock starkt negativt beredigad)

Idag på dan var jag och träffa Torbjörn och hans lilla son Noah. (9 månader gammal).
Noah börjar bli stor. Nästan lika lång  som mig. Dock inte samma kroppsbyggnad. Torbjörn är lika fet som vanligt. *blink*
Var jätte skönt och sitta på deras balkong och njuta av solen och skratta åt den söta och glada Noah som underhöll hela tiden :)

Som ni ser är min blogg lite omgjord också. Det har Anna hjälpt till med. Tyckte det var på tiden med lite förändring:)

Imorn blire golf med micke och en massa sol och sista jobbdagen inför helgen. Ska bli super skönt!

Godnatt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0