FF

Jobbade igår mellan 16.00 - 24.00 fast jag borde ha pluggat.
Vakna för en stund sedan. Tanken var att gå upp i tid imorse och plugga. . . men nej.
Ska istället nu sätta mig och köra sten hårt. Redan kokat kaffe och laddat upp med gott humör.
Har verkligen haft ågren för den här tentan jag har på tisdag i Fastighetsrätt. Men faktum är att det börjar släppa.
Det handlar mest om att förstå frågan och sitta och försöka tyda lagarna i lagboken. Börjar få kläm på det där och ni ska bara veta hur duktig man känner sig då med den där tegelstenen framför sig.


Lite trist och vara ensam hemma. Får en bekväm tystnad iofs. Men det är alltid kul med lite rörelse.
Ikväll kommer jag iaf få baka. Det tycker jag konstigt nog är sjukt kul, och framför allt gott (:
Hade planerat bak kladkaka och choklad-rutor. Men hoppas kunna ändra den sista till vanlig sockerkaka. Den smeten är ju lite godare ):
Hoppas jag får till kladkakan till nå liknande. Då kan det bli en riktigt trevlig fika!
Jag får iofs hjälp så det ska nog inte vara några problem (A)


Ha en trevlig lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0