Uppmuntran

Varje gång jag skriver brukar det bli väldigt långa inlägg. Ska försöka korta ner dom men behålla intressekvoten:)

Helgen var Suverän!
I fredags blev det en underbar utflykt till stockholm. En shoppingrunda som avslutades med ett mysigt och tillfredställande bad på gamla kära Centralbadet. Det är så grymt mysigt där.
Efter legat i bubbelpool och bastat m.m. blev det en Thai middag till en mysig hemma kväll med "Så ska det låta".

Lördagen bjöd på ytterst lite men dock ett järvt försök till studier. Istället drog jag och Anna "inkl marie" in till Uppsala och träffade ett par gamla klasskompisar. Vi lirade "Rock band", som för övrigt äger guitarr hero, spela öl spel och snacka skit som vanligt. Det var mycket kul och kvällen/natten avslutades på Platina. Tänka sig, denna gång kom alla in.
Det var sjukt mkt folk som vanligt och jag tycker det var riktigt kul.

I söndags vare dags för Seriefinal i innebandy. Var en grym match och vi lyckades vinna med 5-1. Vet inte hur mycket publik det var men skulle gissa på över 200 iaf. Fick inte mkt speltid men glädjes med laget iaf. Vi har kämpat hårt den här säsongen.

Söndagskvällen blev ju därför inte lugn. Med vetskapen om att man skulle till skolan på måndags morgon fick man ont i huvudet efter första ölen,"Tyyyyp". Not iofs. Det var en korvfest utan dess like. 25 korvar med 4 brön i Hästen´s vardagsrum. Platina var rena oceanen i jämförelse. I hästen vardagsrum snackar vi om kärlek, gemytlighet och bögavstånd med så mycket folk och det var sjukt kul! Ja alla var verkligen jätte glada och stämningen på topp.
Peter for runt som en tsunami,
Micke är aldrig lugn med en 70is i handen
Malin verkar lugn men de är hon inte
Thomsson skratta konstant hela kvällen, Mr Joker.

Själv var jag såå mogen och inte dyngi, lyckades ändå vara den ända som spillde. Dooh.
I lördags var jag grym med. Jag  var vaken på bussen hela vägen då. Så grym.

Nu ska jag iväg och jobba, men innan det så tänkte jag slänga upp lite bilder.


Kennholt, toan-johan och Sydfranska Prinsen leker på Platina


Stekarna ! :p


Palla betala 10 kr , då blire print screen :p
Ja det var på slutet av kvällen det här som synes med Majk!


Marie & Anna ville aldrig gå hem.


"Jag ska till Wien .... det ligger i Österike." bahahahaha
Söta så söta!


Glada ligan !

Helgen har varit en ända stor uppmuntran och längtar till nästa festlighet.
Hare fint alla. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0