Dead & Gone

En liten pojke åker med sin pappa i hans bil.
Plötsligt krockar de med bilen. Pappan dör direkt på plats medan pojken förs till sjukhuset.
På sjukhuset förs pojken in i operationssalen för att opereras.
Kirurgen tittar skräckslaget ner på pojken och utbrister.
- Men det är ju min son !
Frågan lyder: Vem är kirurgen !?

Medan ni klurar lite så ska jag ordbajsa.


Dagarna går fortare än hästen´s fisar i medvind. fast dagarna stinker iaf inte lika mycket som hans fisar, som tur är. 
I helgen är det ju dags för seriefinal mot Lamadjuret. Om vi vinner går vi upp till div 4 men om vi förlorar blir vi kvar i div 5 och vi kommer bli bortglömda likt en av Hugh Heffners flickvänner. Vi hoppas många vill komma och stötta oss på matchen för den kommer bjuda på någe alldeles speciellt både på och vid sidan av planen. Vad jag förstått är en massa spex under planering.

På fredag tänkte jag ta med Anna till Centalbadet och slappna av i bubbelpoolerna och glömma allt vad skola och bekymer heter, under ett par timmar. Stockholm stad har ju även mycket andra utbud på aktiviteter och gott. Nog ska man därför allt kunna spexa till den eftermiddagen lite till. (:
Kommer bli en grym dag!

Känns skönt att det är rätt mkt i skolan nu ändå + endel jobb. Sommaren kommer ju snabbare än snabbast då. Idag fick man mycket vårkänslor tills man såg massa isbjörnar. SHIT, kan det inte vara lite varmt också när det väl är molnfritt. Nej jag välkommnar dig sommaren med öppna armar om du nu nångång får lust att titta förbi.
 

Mycket bra låt som går i repeat på min playlist.

Svaret på frågan om vem kirurgen var kanske många kunde, men skam på er som inte kunde. Kirurgen var ju pojkens mamma så klart.


Somebody want´s you
Somebody needs you
Somebody dreams about you every single night
Somebody can´t breath
without you it´s lonely.
Somebody hopes that one day you will se,
that somebody´s me
 

miss you snoris:)

Kommentarer
Postat av: Alexandersson

Det är ju en kvinnlig läkare :D:D:P

2009-03-19 @ 11:01:27
URL: http://alexandersson.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0