Nej jag är faktistk inte bitter :)

Fejjan
Som alla andra säkert gjort så kolla jag upp på fejjan vilken "innebandy spelare jag är".
Efter ett "seröst" klickande på frågor angående mitt aggerande och handlande, enligt min mening, på innebandyplanen så kom fejjan fram till en spelare jag liknade. Nämligen Daniel Schmidt´s spel stil. Hoppas för f*n inte att de menade ansiktet. Eller jag kanske borde hoppats det? Eller? Asså ... osäker kille ..
Iaf, WAITING! ...
Att bli efterliknad av en AIK-spelare var väl ett starkt bevis på hur kass man är? Ändå, kanske tragiskt nog, så passa juh liknelsen på mig någorlunda korrekt jämförelse till IRL.



Daniel Schmidt
"du är en hårdför back som inte förlorar många närkamper, ledargestalt på banan och visar vägen för laget. Däremot är du inte den som är den skickligaste med bollen direkt, saknar snabbheten i spelvändningar och ingen behöver täcka upp dig när det vankas powerplay!"


- Inte den skicklagste med bollen. Där du fejjan sa du nått. Tror publiken hela säsongen velat slänga fram en badboll till mig på planen bara för att se hur det skulle se ut om jag träffade en boll med klubban.
- Saknar snabbhet i spelvändningar. Jo tack, brukar ha svårt med hade hinna vrida huvudet si sådär 20 grader på avbytarbänken när motståndarna tar bollen och springer mot vårat mål.
- Ledargestalt. Med vetskap om hur knivsta fungerar tycker jag bara jag är en god människa när jag informerar om kondomens faktiska existens till laget. Om man vill kalle det en ledargestalt, så visst.
- Förlorar inte många närkamper. Enough sad!

Vinst
Grabbarna lyckades vinna över storvreta Pojkar 92. Låter kanske som en lätt match, men vad jag förstått är de grabbarna riktigt bra. Åtminstonde ett par år till innan de får hår på *pip*, målbrottet släpper, tjejer blir lika intressant som WOW samt man får ett hum om att man faktiskt har ganska mkt fritid när man gick i skolan.

Nej jag är inte bitter ...

Jobba
Ikväll blir det jobba.
Positivt med det:
- Jag får pengar, iform av lön.
------------------------
Negativt med det:
- Jag missar en mysig hemmakväll hos Anna med massa godis, chips, mat, kakor och massa mys.
- Jag missar en utekväll med knivsta-city-slickers, eller i vanlig folkmun uttalat som SK vide, som ska bowla och förtära alkohol.
- Jag kan gå miste om endel av min lön, pga att om jag tjänar för mkt den här termin så får jag betala tillbaka av mitt CSN bidrag.
- Istället för att sova inatt ska jag vara vaken.
- Jag kan inte gå på toa mellan 24.00 - 08.00, för jag är ensam på macken då och får inte lämna butiken. Allvarligt den här paragrafen skulle kunnat toppat den här listan.
- Jag ska vara snäll och vänlig mot fulla, fula, jobbiga, knasiga männsikor FAST man är trött.
- Jag ska köra min misserabla bil hela vägen från Knivsta till Upplandsväsby med ett tjutande ljud som faktiskt lite påminner om det man har i huvudet dagen efter krogen. Alternativt ett ljud liknande det som när man blåser på flaskhalsens topp på en tom spendrupsflaska. Helst bryggd 1997.

Men jag är inte bitter ...

KS
Står för kontrollskrivning. Det har man i vissa ämnen på KTH som är som typ delprov. Klarar man alla dessa under terminen får man typ godkänt på kursen.
Jag skrev ett sånt idag...
Första frågan kunde jag inte så tittade på fråga två istället. Den var jäkligt klurig, jag försökte skriva lite men insåg snabbt att jag satt och skrev min egen autograf efter ett tag istället för att räkna på något som jag inte förstod frågan av så jag gick vidare till nästa fråga. Fråga tre fatta jag... tills jag fatta att jag inte fatta den. En hjup suck och så gick jag vidare till nästa fråga. Problemet där var bara att provet bestod bara av tre frågor. Typiskt, jag som började känna mig varm i kläderna.

Men jag är inte bitter ...

Njut!
Nej faktiskt nu ska jag passa på och njuta av lite ledig tid och kanske mysa ner mig i soffan och se en film. Kommer då även inse att allt som gått lite dåligt idag kommer det dyka upp nya chanser på snart igen. Då kommer jag var sjukt redo. Så jag är faktiskt inte bitter, bara glad och kär *blink*, *blink* :)

Ännu ett långt inlägg. För er som orkat läsa och som har nått som man kallar för penis så tycker jag att ni ska titta in på den oerhört vackra straffen som Pavel Datsyuk lägger. Mycket gammal straff, men den fungerar som en god malt wiskey och det känns nästan som den blir bättre för varje gång man ser den.

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0