Svart bälte i betong

Dagen till ära har jag gjort så mycket att jag inte pallar rabbla upp ett dugg...
Men jag har varit mkt driftig och hunnit med mer än vad jag hade förväntat mig när jag vaknade imorse.
Vi snackar nyttigheter som skola och sånt förstås. Här finns ingen tid till fritidsintressen och hobbys. Man går mellan hopp och förtvivlan. Ena sekunden är man säker på att man inte kommer klarar en enda tenta. Sedan slänger man på "Infernal - Won´t be crying" i hörlurarna så känner man faktiskt en strimma hopp och man blir faktistk taggad att klara varenda liten motgång.

Dagens citat:
Jag och Magnus träffade på en trevlig broder på KTH iform av ännu en utbildad byggingenjör. Han sa de.
- Ja va fan, jag har pluggat Stålbyggnad, Träbyggnad, Hållfasthet hit och dit.. och så Betongbyggnad 1 och 2 förstås.... och visst, man har svart bälte i betong....men vad faaan gör de?

Mange:
. Nej man blir hellre civilare.. det där ... de är bara vardagsmat..

Nu blire duschen, sen sova och sedan upp med tuppen och glida till skolan med far vid halv 6 snåret.
Sov gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0