Öl + Plugg = Varken hållbart eller innovativt!


Visst är det kul att plugga ibland... Men de här..? kom igen!

Sitter och kollar när det tidigaste tåget avgår från Knivsta imorgon för att kunna kommar in så tidigt som möjligt och hinna plugga lite innan mina två tentor. Usch. är det inte tragiskt?

Tentan idag gick annars väldigt bra. Var som att slaska in den mellan skinkorna indränkt med ljumet vasselin.
Snuskigt tycker du ?... Men då ska du bara veta om tentorna imorgon. Det blir inte vackert !
Min största oro är att de ska bli en riktig bajsmacka. Men hoppet är det sista som... ja hur vare nu? Ja det är nog fan kört.

Men varför sitter jag här då om jag måste plugga så mycket??

Jo för ....

Herå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0