Terry Tate

Igår blev det en utekväll med grabbarna. Både martin och torbjörn hade blivit "utkastade" av sina respektive då tjejkväll höll låda i deras hus. Vi tre och viktor begav oss istället till Svensson´s och åt "jag svär" den godaste hamburgetallriken jag någonsin gjort! Efter lite skit snack drog vi till Torbjörn´s lilla syrra på svartbäcksgatan och satt där och självklart snacka ytterligare mera skit. Stackars tobbe´s syrra o behöva lyssna på oss. Snäll var hon som lät oss sitta där och gapa.
Vid kl 10 vare dags för bowling. Den här gången var jag helt okej. Endast en i rännan på 2 runder och jag tror jag skulle kunna vinna mot den där störiga wellén bruden nu. Tyvärr hade jag lite otur och kom 3 av 4. Men jag är på g. Jag liksom känner det
Etage besökte vi efter bowlaget och jag avslutade på people som för övrigt var kvällens bottennapp. Men kvällen var överlag jäkligt kul och det var sjukt kul med att äntligen få till den där grabbkvällen nångång.

Sitter och kollat på Terry tate på youtube. Allvarligt, det måste ses. Han springer runt på ett kontor och tacklar personer som slöar på jobbet. Jääääääävligt kul !

"Terry Tate - Office linebacker" - There is only one thing better then a office linebackar ... that are two office linebackars.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0