Back to Stone Age

man var tillbaka på stenåldern igår när man åkte till skolan. Shit vad lätt man påverkas negativt bara av att comviqs mobilnät inte fungerade. Eftersom vi inte hade bestämt vart vi skulle träffas på morgonen och ha projektarbete fick jag mer eller mindre panik på väg in till skolan när detta med comviq kom till min vetskap. Men på något sätt lyckades allt lösa sig och vi hitta varandra. (Verkligen ett I-landsproblem)

Efter skolan drog jag typ direkt till jobbet. Hände väl inge major utom att vi hade två praktikanter där som var rätt roliga. Efter 2 dar på jobbet kallar de chefen redan en häxa, de äter godis på arbetstid och pratar mycket snusk. (Allvarligt... Anställ dom! :P) Sedan hände ytterligare en liten intressant sak.
Damlandslaget i innebandy kom in hos oss på statoil, (ICA), och handlade. *blink* *blink*. =) De har tydligen träningsläger i väsby.
Vet dock inte om jag kan dra några paralleller till SK Vide. För damerna köpte nämligen inte Cola, redbull, snus, godis och korv som vissa andra brukar göra... "NÄMNER INGA NAMN". Nej, nej, nej... där vare bannaner, äpplen, ramlösa och energidryck.Sattsiiiiiigt!

Nej är sugen på att gå ut i den fruktansvärda värmen och sola mig lite till helgen. Misstänker ett par pilsner efter en utflykten till Hallstavik på lördag. Då vill man ju vara brun och glödhet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0