Saluhallen and ... Whatever

En välsvarvad formation iform av Pjoter, Conni, Löken, Solli och självklart jag festa loss igår. Även Stor sekan, thomsson, hästen och några brön men vars namn vi inte behöver yttra för de är fan sjuuuuukt ointressant. Med dessa grabbar startklara för fest kanske ni förstår varför kvällen blev "relativt" fartfylld.
Kl 17 satt man hemma hos löken och sekan med solli och åt pizza och halsa Rosévin. En flaska senare och ett par öl så drog vi till Platina. Var riktigt mycket folk och på något vis lyckades jag alltid gå runt med en drink som jag inte hade betalat för... Höfterna fick jobba i sidled på dansgolvet och stämbanden blev markant ut-töjda efter många försök att överösta både musik och toner. Löken hade dock inte ens röst igår kväll så skulle vara kul att höra hans röst. Kapsylen går till Peter.
Motiveringen lyder:
Efter att slickat ur både snapps- och grogg-glas, och därefter både tappat hörsel, talförmåga, lokalsinne samt vätt och etiket och därefter slagit upp Connys läpp efter en brottningsmatch så lämnar jag härmed över veckans kapsyl till Pjoter! :)

Lite gamla spontankort på grabbarna som var med ut igår.

Ändå så nykter ...


cheeeeeees ...


wtf ...

Fick ett par skratt-attcker på senkvällen. Mycket rolig kväll!

Går dagens citat:

- Man borde hålla på med "Kåt-Två"....

Kanske K2 Solli !? :P eller vare Conny som mumla ? :)
Det var förlänge sedan för att komma ihåg de... ett helt dygn nästan.

Åtnjut gårdagens hetaste förfest låt. Bahaha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0