Fifa turnering

Fredagsmys... hmmm

Kramat gustavsbergaren hela natten. Men de var rätt mys att lira Fifa turnering hos David Sek. Jag Söööög och lyckades faktiskt bara vara med det vinnande laget en enda gång av hela j**la kvällen. Inte CHECK!
Turnering spårade ur och kändes som vi halsa för varje gång vi lyckades passa en boll rätt. (Vilket iofs inte var så ofta...)
Drog på Puben så småningom och sedan så .....
bla bla bla ....
bla bla...
bla bla bla...
Nej jag minns faktiskt inte... eller jo..
jag kom hem
jag spyde
jag somna

Kvällen var faktiskt riktigt rolig. Gay kvällar är faktiskt uppskattade.
Nu ligger man i sängen med en kapacitet på 10 % ... inte  OK...

Måste styra upp sig snart. Det är match !!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0