Fucking snow, give me a tan

Vare någon mer som sjöng, "Hej mitt vinterland", imorse runt kanske kl 06.30 i ett kök med 5+?
Nej inte ni heller alltså!
Fuck, nu är vintern här. Tillåt mig...
BURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

Pallar knappt dra upp helgen. Alla vet att Fredagen blev ytterst blöt. Lördagen en bittert fiasko när Sverige förlorade mot Danmark. Visserligen blev det en lugn hemma kväll men Sekan, "eller vare kanske Löken.. hmmm", ringde hela jävla natten så fick iaf ingen sömn. Och söndagen blev ju självklart en sådan-a-där tråkig söndag när de bara regnar och alla är grinig och så är man tvungen att jobba.
ONE BIG FUCKING ... DOOH !

MEN..
Så blev de Måndag! ;) Check !
Fåglarna kvittra, himmlen var blå och tåget kom i tid... Haha, nej klart de inte var. haha Daaaaa.

Plugg, plugg och åter plugg.
Men jag tog mig friheten att åka med Löken, Peter och Sven in till O´Learys och käkade samt snackade lite(Mycket) skit. Blev ingen öl för min del tyvärr :(
men det var faktiskt ritktigt kul prata gojja ändå och massa gammla knasiga minnen.

Nu äre dags för lite innebandy strax men tänkte bjuda på ett ruggigt roligt klipp. Tror de flesta har sätt de. men de äger.
Kom och tänka på de när en i klassen var så jävla lik han idag både i röst och beteende .. haha typ! Veiron i Ottan !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0