Mjältbrand

Varje gång när jag kommer hem så kollar jag om det kommit någon post i brevlådan. Någonstans där i bakhuvudet hoppas jag alltid att det är någon post till mig.
VARFÖR !?!?!?
1. Om det är post till mig så är det till 98% RÄKNINGAR
2. Eller så är det till 1% KRAV BREV från tidigare RÄKNINGAR
3. Eller om det skulle vara post till mig så är det sjukt massa dålig REKLAM
4. Pricken över i är när de kommer brev från akademiska (allt från klamydia till cancer)
5. Om jag får brev är det helt enkelt större chans att det är mjältbrand än en lottovinst
(OBS! Säger man chans? För mjältbrand dör man av, vilket kasnke leder till att jag borde skrivit in risk istället för chans? hmm tänk på den Anna o Marie! hihi)

Aja ... Så varför fortsätta hoppas på att det är något till brev till mig!?

Nej men jag är inte bitter ...

Innebandymatch imorgon oxå ju.. spela i tredje lineiiii. kul ... *hör inga applåder*

Men jag är inte bitter ...

Juste 3 tentor nästa vecka ...

Men jag är inte bitter ...

Haha nej skämt o sido . Dags och göra nå vettigt av tiden och styra upp sig.
Bittra dagar kommer de fler av och så länge jag är frisk så får man väl vara glad. (Alltså kliniskt frisk)

Shit vad sentimentalt det blev.. (Måste lätta på stämningen)
Eeeee.. jag har Herpes....
typ ... ??

Nej .. okej, jag har inte de, men jag gick i sömnen i förgår ...

ööö hejrå

Kommentarer
Postat av: Marie

alltså, gränsfall på pinsamt att erkänna, men.. jag tänkte på det där med "chans" och "risk" innan jag ens kommit till din lilla kommentar - tänk att man (jag?) är så lättmanipulerad. Poäng till Jocke, haha.

2009-10-16 @ 22:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0