Skäggbiff

Jag och Magnus håller för tillfället på och odlar tentaskägg. Vi bestämda i fredags, för ca en vecka sedan, att vi inte får raka oss före alla tenter är avklarade om nästan exakt 2 veckor från nu. Har redan börjat klia efter bara 1 veckas odlande av fjun. (Bra sugen på ta fram en grov handuk och torka bort skiten). Men man kanske har tur om man förbättrar på en australiensisk dialekt, låter håret växa enormt och så kanske brudarna i The Hills uppmärksammar en, som t.ex. snubben här under. Jag menar, inte helt fel att röra sig i de där kretsarna. Personligen tror jag att jag lätt skulle konkurera ut bajs-bög-miffo-Spencer iaf ;)


Kommentarer
Postat av: Marie

Nej Jocke, inte australiensiskt. Det är fan inte fint, tro mig jag börjar snacka så själv, jäkla skit att bo i England och snacka fel och fult. Nej nej, go British, it is the shit. Go British :)

2009-10-11 @ 16:49:15
Postat av: Jochen

Haha ! Då ska jag jobba på den :P . Ska be Anna hjälpa mig jobba på engelskan lite ;) Skägget växer juh iaf oavsätt :D

2009-10-13 @ 22:00:34
URL: http://norellski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0