Premier hos Kalas

Hörde att kalas har öppningspremier idag. Alltså det nya tvåvånings spektaklet som nu ska ersätta "People". Alltså People som ersattes "Seven". "Seven" som ersattes av Alfons... Längre tillbaka i tiden kan jag tyvärr inte. Det jag vill få fram är ... Hur länge kommer det här stället finnas kvar?!
Skulle vara kul och se hur de har renoverat iaf(A). Så får se vad som händer ikväll ?
Nej men här är iaf en artikel om de nya fläschiga "Kalas" som ska ha en högre ålder än tidigare "fjortis" People. Bullshit säger jag! Kommer aldrig att bli så.
http://www.untfredag.se/avd/1,1826,MC=15-cat=244-AV_ID=954382,00.html
Eller deras hemsida Kalas.nu

Igår då?
Jo då bjöd man Anna på lite pannkakstårta, tända ljus och bra musik iform av David Cook.  
Mysigt värre om jag får säga det själv... ;)



Kändes som en evighet innan Anna kom ...


Mysade till stämningen lite ...


Min blev god också men inte fullt så fin ...


Självklart räddad David Cook mig med grym bakgrunds musik...


Efteråt bar det av på innebandyträning som jag tyvärr kom 25 minuter sent till istället för 5 minuter för tidigt som jag trodde. De fick man höra. Sorry. My bad.
Jag hade glömt vad du sa micke. So Fine!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0