Crazy Hair Night

Igår var det fest på nattklubben SaSaZu iform av temat "Crazy Hair Night".
Klart man ska vara värst då men ändå liksom inte. Jag begav mig därför av till frisören och färg hela håret lila/blått.
Först pris var ett helrör + massa tillhör:)
Saken var den att alla propagerade och pushade mig att gå upp på scen och ställa upp. Var bara 3 st som ställde upp men faktum är att jag helt enkelt inte vågade :( . Killen som vann hade en röd tuppkam, men ingen matchande klädsel som en annan:P. De andra två hade fejkhår och var sjukt fula... Så kanske hade kunnat blivit tvåa(A). Men men ...
Kvällen var iaf sjukt satans jävla rolig:D.
Dansade till sköna hits som Beat it, Feel it och Memories. DJ;en var riktigt grym och remixade låtarna väldigt bra och remixade ofta 2 låtar in i varandra.
Själva SaSaZu liknar lite grann en hockeyrink med läktare :P.. Typ. Det är 4st stora barer i varje hörn och ett sjukt stort dansgolv mitt i med en scen längst fram där DJen håller till.
Grym kväll vare, men hur fan ska jag göra med håret nu :/ hehe
Hattli?


Men visst äre lite coolt (A)


Står uppe på en av små-scenerna


Dansliii


Vi är glada idag me :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0