Den snälla Svensken.

Vart ska jag börja..? Börjar med gårdagens intorduktions fest på ClubradostFX. Alla/många Erasmus studenter, (Alltså vi som kommer från alla möjliga länder hit till Prag för att plugga, 400 st), gick dit för att frossa kycklingspett och tacos. Något Tjeckiskt rockband spelade live. Typ som att se Lasse Stefans headbanga och sjunga som Jerry Williams. Aja.. de var roliga. Efter ett tag drog de iaf igång bättre musik som Black eyed peas boom boom boom och DayNnight. Det var riktigt kul.
Tyvärr hade jag inte kameran med så finns inga bilder. Men Benjamin, (vår franska granne), tog kort på mig en gång under kvällen och kollade efteråt på bilden och sa:
- It's gays like you that french girls like. Your hear, eyes and stuff...
Haha.. ooh jag blir generad. :)
Jag åkte hem med den franska ligan relativt tidig vid 1 men var ändå väldigt trött imorse då jag var på registrering av kurser.

I eftermiddags Registrerade vi oss till utflykter.
Det var KAOS. Många trängde sig och de olika utflykterna hade bara ett fåtal platser. Snäll svensk som man är stog man i kö. SUCK!
Fick en biljett till en skidutflykt på fredag iaf. Jävlar... då ska de bli åka av!
Ska köra så jag bryter benet. Då kanske jag får åka hem och träffa min Anna jö!
Allt ont för något gott med sig ;) ... elller hur uttrycket nu lyder:S

Imorgon har vi en lång utflykt i hela Prag och sen på kvällen ska vi till en pub, så hör av mig på torsdag om vidare uppdateringar;)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0