exhausted

Usch, jag är ingen bloggare jag heller. Inte alls sugen men ändå vill jag ventilera lite. Kan förvarna om att det är väldigt ointressant de jag kommer att prata om, så om du vill läsa nå intressant kan du läsa afonbladet, blondinbellas blogg alternativt besöka freesex.com

Idag har jag haft massa problem med registrering av kurser. Usch, jag blir så arg. Står på hemsidorna att en viss kurs som jag ville ha kunde ta in hur många studenter som helst. Vad händer när man ska regestrera sig till kursen. Jo den är full? Eller en annan har jag inget konto till för man behöver dator, men alla andra som anmält sig då? har de konto?
Förklaringarna var idag en blandning av dålig engelska och tjeckiska. Ett skrikande högt FUCK YOU var så när att komma ur min mun att jag tror munnen vibrera som Shakiras skinkor. Sååååå frustrerad.
Inte nog med de såg jag på schemat som jag fick IDAG att 4 av kurserna jag valt krockar. Känns bra, med tanke på att skolan börjar på måndag

Fet Jävla Läpp!

Nej men jag ska var glad, Ingen jävla bitter Tony här heller!

Imorn ska jag iväg med ISC (Internationella student cluben) och åka skidor. Det ska bli kul :)
Men bissen går kl 5 am så de blir la att gå upp ottan.

Igår var vi för övrigt på "Discovery Game". Det handla om att man skulle åka runt i prag och göra olika uppdrag. jag var vilse 90 % av tiden, (mellan 13 - 21), men som tur var hade jag 3 kamrater.
Bland uppdragen dansade vi på Charles Bridge för att tjäna in 10 kr.
Vi fick en vakt på slottet att skratta (gav + poäng). Ni vet sånna vakter som står och varken rör sig eller rör en min. mohahahaha. Trodde han ja.. Vi fick han att skratta allt!
Vi Poserade likt den största Statyn i hela Prag
Och massa annat.

På kvällen vare efterfest på ett Dormitorium... jag var där i 1½ timme.. sedan bar det hemmåt.
Snutte var väldigt trött.

Nej ska se på lite kanal5play nu..

Kul att du läste trots förvarningar.
Hej då !=)

Kommentarer
Postat av: Thomsson

Dö inte i backen idag nu Niceboy85!!

2010-02-12 @ 11:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0