ski-trip and middel age dinner

Som sagt blev det skidor igår. 04.00 ringe väckar klockan, sjuuukt tidigt. Vi var ett buss-lass med erasmus studenter. Många hade aldrig åkt för men en annan är ju en stjärna... not.
Vi åkte iaf hela långa dagen och hade jätte kul.
Jag åkte mest med två fransmän som jag träffade där. Jonathan och den andra var till hälfen fransman och den andra hälften japan så kommer inte ihåg namnet för de var lite konstigt.. men de börja på M... tror jag.
Haha höll på skratta ihjäl mig när en av fransmannen öppnade munnen .. Han lät exakt som "Kommissarie Clouseau" i rosa pantern filmerna.
"Böt we have tö göo tö thö bösss" ... HAHAHAHHAHA
Lyckades oxå träffa två svenskar när vi åkte skidor. Hugo och Kristoffer. Hugo bodde bara 3 rum bort i min korridor. Så var lite kul. Lär säkert ses mer då.

Efter skidorna bar det av till en pub som hade medeltida insperation. All personal var utklädd och bara tända ljus lös upp omgivningen. Var mycket god mat!
Under tiden vi var där så uppträdde magdansöser på borden. Några gubbar fäktades. Och sedan kom en äldslukare på slutet :P Har inget av de på bild för jag filma de, men de var riktigt häftigt.

Kom hem vid halv 2, helt slut. Men hade en jätte trevlig kväll och nu har jag en helt ledig helg så får se vad som händer då.

lite bilder:

Fet Kyrka


Benjamin (Fransos). Mycket snäll och trevlig. Bor i min trappuppgång också, (i samma korridor).


Efterfest i onsdags. Maxim (Fransos), ville vara med på bild längst ner till vänster.

Min skidpatrull. Från vänster: Jonathan (Fransos), Mazaraqi (½Fransos / ½Japan), Kalle (100% Finne)


Joe, Jokiim, Joakim. (Svensk)


Nick till vänster (den lilla härliga Amerikanen som har en superkamera) och Fransoserna till höger.


Min underbara rumskompis Alessio (Italien - Sardinien). Han försöker göra en posé :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0