Slatistrom

Igår gick jag och Johannes(Finland) till vår kurskollega Linda(Norge). Hon och hennes pojkvän skulle ha en överraskningsfest för en vän och hade bjudit över lite vänner. Det var jätte kul, speciellt att få träffa ganska många skandinavier.
Eirik som bodde där med Linda tog fram ett sjukt roligt "familjespel" som de gjorde om till ett fyllespel.
Grannarna var tydligen inte så nöjda för vid 12 tiden knackade polisen på dörren. Så de blev till att dra vidare.
Då bestämde de att vi skulle till ett ställe som jag har för mig hette Slatistrom. Det var helt okej där. Lite dyrt i baren. Men tjeckier har under halva priset så en av deras tjeckiska kompisar som var med fick springa i skytteltrafik till baren :)
Nattklubben är rätt cool då den har massa etagevåningar och sittplan. Klubben har även ett rum där det är en jätte stor bar med 4 st stripstänger på. De används ganska frekvent av ett par betalda "kvinnor". (väldigt snällt sagt).
Alltså lär väl få skit för de här men visst, Först äre jätte "häftigt", *fniss*... men efter1 minut tyckte jag fan bara synd om de där stackarna. usch! De är fan ändå jävligt sorgligt. Man stog ju bara och skratta åt dom. De var ben-getter med förjävlig sminkning. Bara tragiskt att de ska behöva stå där. Men men... var ju 3-4 st gubbar som verka tycka det var bra. Bortsätt från den där delen av stället var nattklubben helt okej.

Hade jätte kul under hela kvällen, men tyvärr så missa jag Anja Pärssons Brons. Attans. Ska kolla på lite highlights nu från OS :)

Slänger upp ett par bilder från gårdagskvällen:

Preparty



Fyllespel, sjukt kul!


Girlpower. De Norske jänterna skuttar fram i byyn.


Vi dansar lite på de grymma dansgolvet !


jaa... botex är nog vanligae hä än consiler!


Eirik... Ska jag friter mor din! Elle ska ja stoppa knive i ryggen påej ? Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0