Lösnaglar, festförberedelser, kassa-kassasystem och Avatar 3D. Shit, lång huvudrubrik. I like!

I helgen lyckades grabbarna vinna borta mot Danemora med typ 8 - 6 ... Aja , de vann iaf !
Det var sjukt nervöst då matchen var ruggigt spännande och jämn. Jag och Torre som var "Hjälp tränare"/"Peppningsgrabbar" bet sönder varenda nagelband vi hade tror jag.
Dagens tips : Lösnaglar inför matcher som tros bli jämna!

Var in till stan idag och köpte en kavaj, vita hängslen och en svart slips.
De vankas fest!

Vill notera att kösystemet på MAX i Uppsala centrum inte är OK!
De hade bara en kassa öppen först och kön blev ... LÅNG. Alla vet hur kassorna i HM ser ut... en HUVUDKÖ men när man närmar sig kassorna så går man fram till den som blir ledig. MEN på MAX funkar det tydligen INTE så!? där smiter vissa fram och bildar små köer vid kassa två så de som väntat vid första kassan i HUVUDKÖN får i princip stå och se på när de som kom sist kommer "först i kön"...
Dagens skämt : Det är KASST!

Nej ska inte låta det förstöra min ändå ganska braiga dag. Nu ska jag iväg och se på Avatar i 3D 

XOXO, Bye, ciao, peace out, fuck you, gå och lägg dig, hej då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inget fel med maxis systembolag. Tycker nämligen det är sjukt mysigt där.

2010-01-28 @ 20:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0