Pragovich

Har bokat flyg den 6 februari och boende är bokat.
Det är inte alls långt kvar nu. 3 veckor och 2 dagar sen kommer jag inte få se Sverige på 5 månader.
Jag börjar faktiskt få lite resfeber... kommer jag verkligen överleva 5 månader i ett helt annat land helt fucking själv?? Jag kommer åka dit med min 14.999 kg tunga väska och stå där på flygplatsen helt blottad och utlämnad. Men jag kommer ju å andra sidan komma hem som en helt ny man. hmm.. ja jag kommer nog kanske t.o.m kunna kalla mig för "man" istället för "ungen" efter denna resa?!

Helgen blir antagligen lugn för jag ska jobba natt 2 nätter nu. Så i helgen har jag bestämt att jag ska se på Avatar. Nej Anna, det går inte att förhandlas bort!

Nu ska jag träna lite på Fifa så jag kan spöa Fifa konungen Sekan. För så var det .. eller ? :)

Kommentarer
Postat av: Sekan

Då får du fan i mig träna Norell. Inte mycket att hämta senast. =)

2010-01-15 @ 15:55:20
Postat av: Smurre

Hur fan kan sekan bli kung av FIFA när jag på första försöket står för de snyggaste kassarna i FIFA historien. ära åt mig!

2010-01-17 @ 15:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0