Upp som en sol

Tidig morgon. För en annan iaf. Idag ska jag nämligen in till Uppsala och handla födelsedagspresent till en 9 årig tjej. Lätt match tror ni.... skulle inte tro de!
För det första är det min Anna's kusinbarn vilket betyder att jag inte har ingen aning om vad hon gillar, har eller vill ha...
Jag känner på mig att det kommer bli en kamp mot klockan. Som tur är har jag bett om hjälp. Min kära kamrat Sålli ska följa med som rådfrågare. Kanske ännu en anledning till varför jag tror att det är kört:)
Nej, vi får slå våra kloka huvuden ihop och försöka tänka som 9 åriga flickor så kanske vi kommer på en bra present!?
Allvarligt .. det är kört? Jag vet inte om jag ska gå in på Pyret, BR eller Ginatricot och leta efter den ultimata presenten... *suck*
Jag vet att Hanna Montana är en popdiva som Sofia är frälst i... Men hon har väl varenda klädesplagg och film om henne :S... ÅÅÅåååå typiskt!
Ågren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0