Beach10

Idag har man varit duktig!
Var i skolan på förmiddagen fram till lunch. Åtnjöt... Åt sedan lunch på en av skolrestaurangerna och gick sedan vilse bland ris och pasta i mataffären... Alltid så jävla svårt att veta vad man ska handla!? Matlista existerar inte i min värld vet ni. Kom ut från affären med bland annat ris, cola och pringles. Ris vet jag inte hur man lagar och chips och cola är väl inte de bästa man tilllagar till middag.. *suck*

Efter att jag kom ut ur den där labyrinten åkte jag hem och läste.... och somna relativt snabbt.. typiskt, boken är ju bra.

Vakna alldeles lagom innan fotbollsträningen började vid kl 4 så var bara att snöra på fotbollsskorna och snubbla iväg till planen utanför.

Träningen slutar kl 6 och min föreläsning börjar kl 6.... lite tajt, men på något sätt lyckades jag lösa de där.

Efter hemkomsten från skolan så vare bara att raska ner till gymmet direkt. Hade lovat Antoine ett hårt pass.
Andra dagen i rad på gymmet blev det så nu är man bra mör. Men Beach10 hägrar och jag ska försöka göra mitt yttersta för att bevisa att man kan åka till Prag och komma hem utan ölkagge. Kommer bli svårt, men jag ska fan klara de ;)

Nu ska jag laga mat och se på "Fame", och försöka hålla mig ifrån Colan och chipsen :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0