Bloopers

Hockeyn var inställd igår tyvärr så istället för att vara med den finska femman så åkte jag över till .... ja juste... Swedish Mansion.
19+, strålande sol samt deras fräscha terass var en lyckad kombination. Vi satt där ett helt gäng och grillade, drack öl och kolla på när solen gick ner i horisonten. Mycket vacker utsikt.
Maten var ruggigt fin och Joel försökt förklara för en tjeck vad orden "knullar i munnen" betyde. Lyckades .... nästan. Men erkänner jag oxå att det är en måste fras att kunna om den stackars tjecken skulle komma till sverige :)

Men senare börja de blåsa upp och festen flyttade in. Där råkade väl jag säga ett par bloopers?(A) Joel var snabb att påpeka dessa på Face. Dessutom fick man behöva försvara alla dessa förträffliga bilder som jag har på min egna blogg på mig själv...

Efter varit på The Mansion begav vi oss till Lucerna. Var riktigt bra drag där!
Många ansikten som man kände igen eller lärde känna!
Självklart bjuder jag Swedish Mansion på ännu än "modellis bild" av mig själv!
SÅ GÅRE!

Ingen modell, but close enough?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0