Buffalo wings and milkshake

Blev bara en öl denna kväll... Att vara i Prag och komma hem en fredag och bara druckit en öl, kanske att de anses som dåligt?
Nästan värre än Joel´s "vita vecka"... han hade bara druckit 6 öl om jag inte misstar mig t.o.m i onsdags (3dagar, snitt 2 öl/dag), men de anses fortfarande vara som en vit vecka för att vara här i Prag(A), haha.
Nej, min kväll har varit mycket trevlig trots lite öl. Inte så att jag dansar nykter, verkligen inte, men jag var med min rumskamrat och hans vänner samt Julia, Brasilianska som tro de eller ej pratar mer än vad jag gör. Vi var på ett ställe som heter Glob. Trevligt ställe. Jag åtnjöt där en fräsch vaniljmilkshake samt några sjukt-mega-jävla-super-starka Buffalo wings, några mexicanare som anslöt lite senare tyckte dock de var oförståligt. Inte så konstigt kanske, men satan vad goda kycklingvingarna var. Var tvungen att fukta munnen med kvällens ända öl, men ska upp tidigt imorgon för att hämta upp Olle och hans fru på flygplatsen så drog mig tillbaka innan alla drog till nån klubb eller dylikt.

På tal om ingenting så sitter jag och skrattar högt för mig själv till ett gammalt stand up skämt. BAMSE! :p

De går ju inte att hålla sig för skratt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0