Fiask is my name

Jag har bra gått och väntat på att den här dagen skulle komma.

Tvätta idag... råkade ta lite längre tid än vad jag hade planerat. Så pass länge att min bokade tid tog slut.
En av de två maskinerna han jag klart med. Den sista vare dock 30 minuter kvar på när min bokade tid hade passerat.
Men de såg inte jag som nå problem för de var väl bara och stänga av den och ta ut tvätten.... trodde jag.
Går nämligen inte att göra de...

Aningen pinsam situation uppstod och för att slingra sig ur kan ordet "broken" ha glidit ut ur min mun.

Just nu sitter receptionisten och säger till alla som vill tvätta att en av de två maskinerna inte funkar... fast den gör de. (A)


Jocke, jocke, jockeliten .... *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0