sjukling

Igår, söndag, var en riktig hangover dag. Men jag trotsade naturen och begav mig ner på stan och strosa runt där bland affärerna.
Hittade ett par mycket fina skor som jag tillät mig själv att införskaffa. (Trots att de kanske inte borde vara prio 1)

Tyvärr hare uppkommit massa tråkigheter och jag har blivit "lite sjuk", så jag måste bege mig hem till sverige, några dagar, därför lite tidigare än vad som var planerat. Det innebär att jag missar derbyt på torsdag mellan Sparta och Slavia i fotboll. "Dunder läpp!"
Missar även ett kalas i helgen hos norrmännen och massa annat skoj. Tyyyypist!
Men allt ont för väl något gott med sig? Finns ju trots allt både massa roligt och mys hemma i sverige (A)
Dessutom hoppas jag på en snabb kurrans så jag kan komma tillbaka hit och kunna ge allt på innebandyn igen!

Vi hörs snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0