15+

Suttit i en park här i närheten av Strahov i ungefär 2 timmar och läst en bra bok och njutit av en härlig vårdag. Är endast ett par sporadiskt svävande moln som lyckas täcka solen ibland för att svalka den blekvita kropp i vårsolen. 15+ grader sägs det vara och jag tänker inte klaga efter en sådan vinter som de varit:)

Var precis tvungen att tacka nej till deltagande i årets första brutala nations fight i fotboll mellan oss svenska vikingar och de italienarna ... stinkande att jag missar de!
Jag ska nämligen se på hockey då, men de kommer bli väldigt kul de med, med hade hoppats på hinna med både och.
Men jag litar på att ni klarar de där en då grabbar! Piska skiten ur de italienska popdivorna, pissa på dom, sparka dom på smalbenet, men viktigast av allt VINN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0