var är min mänskliga väckarklocka?

Varför är jag alltid så fruktansvärt trött på mornarna!? Inte ens mänskligt. usch.
Förvånad att jag ens kom upp imorse. Även om jag går och lägger mig i tid och sover 9 timmar så äre nästa stört omöjligt att resa sig ur sängen på morgonen... Var är min mänskliga väckarklocka!?

Idag vare dessutom nollgradigt och snön yrde på förmiddagen. Väldigt jobbigt de där nu när man var inställd på att våren hade kommit. Men bussar, spårvagnar och tunnelabana gick som vanligt. Så osvenskt på något sätt ... ?

Många frågetecken om de är så att de blir fotboll här om ett par timmar. Jag hoppas det även om de kanske är lite burrigt ute.

Ikväll ska jag antagligen till PM club. Det är Mr. Erasmus där. Var inte oroliga, jag är inte  en av de tävlande. Så första platsen är därför ganska öppen... hoppas på en grymers kväll. Ni får väl säkert höra mer om den snart.

Nu PN . Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0