weekend

Dags för en uppdatering om helgen.

Fredag
Jag åkte till Viktor, Joel och Emil. (The Swedish Mansion)
De bor mitt i centrala Prag, Mustek, och hyr en lgh på översta våningen som har tillgång till två terrassplan med utsikt över hela Prag. Inte illa, speciellt när de bara kostar en bråkdel mot vad de kostar i Sverige för samma läge och standard. Väldigt lätt och få en hyres här i Prag också!
Vi hade iaf preparty i deras mansion fram på natten och drog sedan vidare. Vi hamnade till slut på en Rockklubb. Var riktigt skön musik men de var mycket konstigt folk.
Viktor fick en snetändning när de var ett par killar som dansade lite väl likt Prodigy.. Resulterade i att jag och viktor dansade ännu värre än de och hoppade X antal ggr in dom... De blev en ansträngd stämning vil jag lova. haha

Lördag
Hängde igår med Anti, kalle och antoine och några av antis kompisar. Vi satt på en lokal pub med ruggigt billig dricka. Men vi stannade inte där utan gick till SaSaZu.
Jag gillar stället, men igår hata jag de mesta! Tur för dom att musiken och sällskap var bra för jag vänta nog i över 2 timmar på att få komma in på stället och garderoben och för att inte tala om hur jävla länge man fick vänta i baren! HUALIGEN!
Men Disco-pop temat gick hem och höfterna lider av gårdagens lyckade rörelser :)

Idag
Blir en lugn tillställning och ska ladda för lite innebandy ikväll. Nej kanske ska styra upp de här rummet nu som man hade lovat sig själv tidigare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0