Nomy

Halloj.

Idag ska jag vara sjukt duktig kille. "Har jag bestämt!"
Jag ska avsluta städningen på mitt rum som jag inte lyckades med igår. "Känns som ett evighetsprojekt"
Jag ska dessutom sortera upp bilder och musik på datorn. "Redan nu kan jag säga att jag inte kommer hinna mer allt idag. Men iaf!"
Jag ska plugga. "YYyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy. Waiting på den!", Jo, men måste pluga lite :/
Sedan blir det Innebandy träning. Efter  den ska jag tok löpa hem för att hinna se endel av Champions League. Matchen "Inter - Manchester United". Farsan har lovat att hålla tvn under besittning medan jag är borta. Det för eventuella missförstånd och förhinder inte ska uppstå. T.ex. att mamma ska se på gröna rum eller fråga doktorn... typ.. Okej more likely att morsan får för sig att se en träningslandskamp i handboll mellan Sveriges dam-juniorer och Azerbanjans damer-juniorer på "tv4 sport och nöje för damer utan fritid". Nej tacka gud för Viasat och Canal+ samt viasat golf. TV för killar/gubbar utan större sysselsättning här i livet. "Fast iofs, viasat golf lär ju vara inräknat under viasat... hmmm ........ YYyyyyy, på mig".

Syrran kommer hem till helgen med sin "bättre" halva =D. Ska bli sjukt kul. Synd att man jobbar, spelar innebandy samt ska plugga. Närå men ska nog få lite tid att berätta om allt skvaller här i knivsta !


Nej usch vad hemsk jag känner mig som lägger upp en sådan normal bild. Lägger upp en mer onormal men civiliserad bild på dessa snuttisar också. Jag är ju faktiskt en snäll storebror .. eller ? :O


Lyssnar på "Nomy - cocaine" konstant idag efter att Michael Alexandrie introducerade mig den igår.
Gå gärna in på hans blogg så kan ni lyssna på låten =) Mången bra.

Längtar tills imorn även om de ska bli mkt plugg :)

Nomy - Gud I miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0