Andra Chansen

Var på Reflax arkitekter idag för andra gången. Vi är nu endast två kvar som kanditerar för den lediga tjänsten. Jag och någon brud. Förhoppningsvis ful och dum sådan. Ja, jag vet. Hon måste vara mega ful och otroligt dum om det ska vara värre än mig. Typ en icke rolig Baben Larsson.
Men som sagt idag fick jag träffa en projektledare för det pojekt jag skulle hjälpa till på om jag "fick" jobbet. Även VD´n tittade förbi och ställde ett par retoriska frågor.
Jag tycker intervjun gick helt okej och jag hoppas nu de hör av sig med positivt besked.
Riktigt skönt att inte behöva stressa iväg imorse i ottan för att åka till ett skitigt jobb där det är kallt/svettigt och jobbigt.
Kan lätt leva med ett liknande sätt i tillvaron som man hade idag istället. Man går upp "normal" tid och läser tidningen och äter en stadig frukost, för att sedan ta en varm dusch och klä upp sig lite "halvt" si-sådär ;) Sedan väntar förhoppningsvis en dag av varierande arbetsuppgifter på ett kontor där man inte blir blöt om det regnar. Möjligen att en trond skulle kunna få kaffe bryggaren att slöa till lite. Nej skönt skulle det vara att slippa gå utomhus.
Nej om jag får säga det själv var jag riktigt snygg och charmig idag. Om inte projektledaren varit 3 barns-mamma och lesbisk så hade jag nog haft halva inne. "TYP".

Igår var jag på stan i Uppsala med syrran och morsan. Även Anna tittade förbi =D
Vi shoppade lite kläder och så. (Mamma betala).
Fick ett par Jeanse (Selected), en shorta och en munk-tröj-jacka. Sjukt snygg var den iaf ;)
Efter bidragit Holmlunds med lite stålar så gick vi till Tzatziki. (Vet inte hur det stavas). Åt iaf en ruggigt god middag. Kom även fram till där att det inte är alldeles lätt att ge dricks när man betalar med kort :P haha

I helgen på lördag ska förhoppnings jag och morsan och farsan åka hem till Anna och familjen Wellén och äta god mat och sitta och ljuga lite. Kommer bli sååå kul ;) (Shit vad mycket och jag fick in i den meningen)

I helgen spelar L-100 damer fotbolls match. De håller på att göra det otroliga med att gå från div 4 till div 3. Häng med och heja på tjejerna och göra dagen till en fest. Bara att höra av er till mig. Skulle vara kul om vi blev ett gäng. Ansiktsmålning kommer finnas tillhands. Öl får drickas ur kamoflerade bägare.
Match/ölstart kl 12.00 på Stenevi i Långhundra !

Nu ska jag fixa en grym låt som jag kan ha som ringsignal.

Peace out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0