Tillbaka!

Hemma efter en vecka i Götet och man är nu redan tillbaka i den gamla vanliga vardagen och jobbar .
Det vore bittert dock att klaga på livet nu . Man har trots allt haft en riktigt trevlig och härlig vecka i Göteborg med 4 st underbara vänner .
Vi har skrattat otroligt mycket . Det blir lätt så när alla bjuder på sig själva .
Vi har gjort det mesta . Åtminstonde gjorde vi så pass mycket som man bara hinner och orkar med på en vecka .
Varje dag satt en lycklig själ uppe tidigt och peppade övriga för en lång dag med roliga aktiviteter och äventyr .
Inför resan var förväntningarna höga . Dels för att fjolåret var ett av de roligaste någonsin och dels för att detta var för oss alla den enda stora grejen vi skulle hitta på under sommarn. Tidigare hade vi annars pillat naveln, badat, festat och lite så. Om änns det då jonas, adde och malin jobbat hela tiden .
Under veckan i Götet har vi badat, solat, ätit gott , drucik gott, supit hårt, dansat stiligt, sätt på bio (Hankock & Batman), Sätt på fotboll på Ullevi (champions league , IFK Göteborg - FC Basel), åkt till danmark, shoppat kläder, glass och alkohol i gbg, spelat minigolf och sist men inte minst gått och upprepat frasen "Jag haur glöumt kouuden". har säkert glömt massor annat vi gjort. Det är en stad av möjligheter och som bjuder på en stor upplevelse och mycket skratt.

Har i veckan nu börjat jobba. Dagarna traskar nu i vanligt takt, istället för i 180 som under semestern. Ännu slöare lär tiden ticka nu när min älskade farit till en lite större stad än Göteborg, nämligen New York . Avis? Nej inte alls, istället för att vara med 9 miljoner amerikaner, shoppa billigt , äta sjukt gott och leva i ett av världens metropol så kan jag ju hänga här i incest-knivsta och titta på "morden i midommer" om kvällarna . Nej, jag är inte bitter .
Nej men det är faktiskt tråkigt att Anna är borta . Vi har tillbringat ungefär 2 veckor i rad med varandra så känns tungt nu att vända sig i sängen och bara se en ensam kudde ligga där istället för min underbara ängel . 6 långa nätter till , jag räknar ner =( .

I helgen är det ju City-festen i Gävle också . Känns mer aktuellt än Rasta-fucking-knark-festivlen i Uppsala . Nej Uppsala , Skärpning ! Ska vi ta över Pride-festivalen också ? Kanske lyxa till fyrisfestivalen me att ta hit Carra-fucking-cola och göra vågen till tre-fyra skralliga fjortisar vars högsta önskning är fred på jorden. Nej jag är inte bitter .
Nej skulle vara kul med City-festen . Igen pallar dock hänga med dit . Iofs har jag hört att bl. a Nordman, E-type och The Poodels ska dit . Allvarligt , det är som att blanda ketchup och glass. DiLeva var ju med förra året. Kan ju hoppas på att han kommer i år igen så äre som att slänga ner lite kaviar också i den där blandningen. SHMASK . Nej, jag är inte bitter.

Alla är sketna . Ingen orkar med något i helgen . Håller iofs med , är sjukt trött och fattig själv . Juste , regna på jobbet idag också . Nej .... jag är inte bitter .

Ska snart ut och springa elljuspåret med Vide . Sjukt taggad .... NOT !

Haha bitter kille . Nej jag är inte bitter , jag saknar bara min Anna <3

Lite bilder från Göteborg
         
Hare fint så länge kära läsare

Peace out !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0