Vinst mot Knivsta

Ja igår small det igen. Vi vann mot Knivsta =)
Det var en underbar match. Publiken (20st) måste ha njutit.
Johan Andersson gjorde 1-0 . Riktigt snyggt faktiskt.
Sedan gjorde Knivsta 1 - 1. Helt okej mål! I andra gjorde Jocke Bengan och en Tobbe, tror jag han hette, mål . Det blev iaf 3 - 2 till slut . Mycket skön vinst.
Vill verkligen inte skryta men var riktigt nöjd med min egna insats. Var iofs ruggigt seg. Hade ingen kondis. Men min tackling på blondinen (nr19) som mucka med Johan Andersson i lördags ekade nog fan ända till NY, och mina tunnlar och över fots dribblingar runt 3 Turkar I RAD . Det fick t o m farsan att häpna. Synd som sagt att man inte ha någon kondis. spelade bara 55 - 60 min.

Knivsta var nog lite v-modiga. Jag tror iofs inte alla vara från knivsta, kändes som halva laget var från märsta. Eller så hade de bara solat sjukt mycket i sommar.

På Torsdag smäller det. Antingen en glad Jocke, eller totalt nere Joakim. Kommer mer uppgifter om vad som händer då på just torsdag eller fredag.

Och juste sist men inte minst!!!
Imorn kommer struttan hem. WEEEEEEI.
Som jag har väntat.

Nu ska jag sova.

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0