Blondinjocke.blogg.se

Skulle det inte vara hur kul som helst att ha göra en "göra narr av seriösa bloggare blogg". 
Men att herma någon och skriva om sina nyinköpta kläder 2 - 3 ggr om dagen är fan tungt.
Man skulle göra en helgblogg istället kanske. Det är juh då allt kul händer! Man slänger upp lite mingelbilder och förklarar lite patetiska historier som inträffade under kvällen. Hmm ... nej !
Sen en annan sak. Folk vill överlag inte läsa. Folk vill lyssna och se bilder. Därför ska bloggen bestå av ljud/videoklipp och vimmelbilder. Det är då en blogg blir intressant. Varför bara skriva en låt är bra istället för lägga upp ett exemplar så får folk lyssna efter direkt  och konstatera om de tycker låten är bra. jag menar hälften som går in på den här bloggen läser verkligen inte den här långa texten. I bästa fall skumläser.

Jag har iaf suttit och kollat på lite låtar på nätet. Hittat en ny favorit artist. Är jag efter? Var iaf första gången jag hörde han idag. Five times Agust.

Ett exemplar, (Better with you):


Peace Out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0