26 Feb

Hej !

Ledig idag. d är skönt, men lite lång tråkigt. Iofs mkt jag borde göra. typ , baka, städa, plugga, gymma. får räcka med o gymma tror jag.
inte snusat på 1 vecka o 4 dar nu =) lika sugen på snusa som förut men va fan. palla snusa.


Juste , är den 26 februari idag. = 2 månader med Anna <3

image3



Var o käka på Cupido igår med dom här tre fina tjejerna oxå =)

Bilden är från valborg 2007 i Skuttunge  , Från Östuna vintern 2007
image4image5



Laddat ner en del filmer så man har lite o se. funderar på köpa en ny hårdisk. 845 kr för 500GB.
laddat ner:
- The Pursuit Of Happyness
- Atonement
- PS I Love You



En dikt plagierad av Björn Gustafsson:


Du är ströslet på en glass , Du är d roliga i Hasch :D

Du är allt en man kan få , Du är bättre än Die Hard Två 8-)

Du är vacker och unik , Och min pappa är rik :S



@copyright by Björn Gustafsson




Jag vill ha en snyggare blogg :( . så trist o skriva blogg i en sånn här ful mall :( !

Kommentarer
Postat av: Jonas

mannen! ;)
jag kan fixa en snyggare header (bild längst upp) åt dig sen om du vill :D gratz till snuset och månaderna ;)

2008-02-26 @ 22:34:02
URL: http://jonasportfolio.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0