Mys

Golf
Har spelat golf 2 dagar i rad nu. På dessa två runder har jag både lyckats spela skit och bränna ansiktet.
Men det är faktiskt riktigt kul och spela, var länge sedan jag spela så här "mycket". Ska försöka hålla uppe tempot och lira åtminstonde 2 runder i veckan under semestern.

Åland
Imorgon åker morsan och farsan till åland i 3 dar. Hmmm, jag vill också. "Men jag får inte följa med". De ska träffa Jaxéus. Göran Jaxéus var tyngdlyftare med farsan förut. Göran har även varit chef på arlanda så jag vet att annas pappa vet vem det är också . Skulle varit mys och åkt dit. Dom är roliga Jaxeusarna , far och fläkt hela tiden. + att dom har en fett fin stor båt :( Är juh så bra väder nu också.. man kan juh sola, bada, äta glass, spela mini golf, grilla, fiska, festa, osv , hela tiden där . Vill dit ! :(

Mys
Har haft turen att få träffa min sötnos nästan varje dag under semestern =) "Me like that very much" .
Nu ska vi planera nå mys vi kan hitta på under semestern. :P
Som alltid är planeringen nästan det roligaste. haha.

Helgen
Ingen aning. Har hört ett rykte om utgång på lördag. Sådana rykten klingar alltid gött i örat. haha

Intervju
Nej nu ska jag kolla vart jag ska åka på intervju imorgon . Ska nämligen på arbetsintervju på academick work i sthlm. Anna ska hänga med så efter intervjun ska vi svänga ner lite på stan. Jag hoppas det kommer gå sjukt bra på intervjun, det är ett jobb jag gärna skulle vilja få.

Dagens händels
Stog på ICA och plocka ner varor i kassar efter vi hade handlat. Då stod en gammal dam bredvid mig. (Väldigt gammal, ostabil och skrynklig). Snäll som man är erbjöd jag mig att hjälpa damen att plocka ner hennes varor i kassen som hon hade. Jag vet , I´m a heart breaker. Tanten titta glatt på mig men innan hon han säga ja så blev det ett nej. "Janjej, inte behöver du det". Tanten hade då råkat snegla ner på min enorma fiasko nerpackning i en av våra kassar jag stog och packa ner i precis. Mamma visste inte om hon skulle skratta eller gråta.

Tack och bock kära läsare
vi hörs

Peace out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0